Agenturní spolupráce roku 2021

17. 5. 2022

Pokud jste to ještě nepostřehli, tak 13. května 2022 společnost Seznam.cz oceňovala nejlepší Agenturní spolupráci roku 2021, a to hned v sedmi různých kategoriích:

·        Obsahová kampaň roku

·        Absolutní Skokan roku

·        Skokan roku

·        Cross-mediální kampaň roku

·        Inovátor roku

·        Videospolupráce roku

·        Videokampaň roku


Jak už jsme vás dříve informovali, tak Performio bylo nominováno v kategoriích Absolutní skokan roku a Cross-mediální kampaň roku.

Vy už jste jistě moc zvědaví, jak se nám dařilo...

             

Musíme se Vám pochlubit, že...JE TO DOMA A MÁME DOUBLE!!!! 
Ve vítězství jsme proměnili obě kategorie a porazili jsme tak i velké agentury, z čehož máme obrovskou radost!



              

Obou ocenění si moc vážíme a naše díky patří hlavně vám, kteří s námi spolupracujete a posouváte nás dál.


A co vůbec musely agentury splnit, aby mohly získat ocenění v nejostřejší kategorii, kterou byla právě Cross-mediální kampaň?

Podle Tomáše Búřila, obchodního ředitele Seznam.cz, to bylo celkové vytěžení nejvyššího zásahu v různých mediálních kanálech.

My jsme toho docílili kampaní pro klienta ePojištění.cz, kde jsme využili jak internetovou bannerovou i video reklamu, tak televizní a rádiovou reklamu.

U kategorie Absolutní skokan roku záleželo podle Víta Fialy, zástupce obchodního ředitele Seznam.cz, na největším nárůstu objemu mezi lety 2020 a 2021, kde jsme taktéž díky vám dominovali.


Ještě jednou moc děkujeme a chceme se s vámi poděli i o pár fotografií ze slavnostního dne:


Zdroj fotografií: seznam.cz

ALT
Generace alfa mimo sociální sítě? Fajn nápad, který ale nic neřeší
Omezení sociálních sítí může znít jako snadné řešení, ale realitu to nezmění. Generace Alfa potřebuje hlavně digitální gramotnost a otevřenou komunikaci, ne plošné zákazy.
29. 8. 2025
ALT
Google dokončil funkce Performance Max pro rok 2025 - jaké to byly?
Google letos výrazně vylepšil Performance Max – přidal více možností cílení, ochranu brandu, práci s negativními klíčovými slovy a podrobnější reporting. Inzerenti tak získávají větší kontrolu i efektivnější využití rozpočtu.
15. 8. 2025
ALT
Chcete posunout své PPC kampaně na vyšší úroveň?
Nevíte, kde začít? Přečtěte si 5 aktuálních PPC strategií, které byste měli využít v roce 2025 a dál.
10. 7. 2025
ALT
Jak přidat PPC specialistu do reklamních systémů? (Sklik, Meta a Google)
Chcete, abychom vám pomohli s PPC kampaněmi? Než se do toho pustíme, je potřeba nám dát přístup do Skliku, Meta Business Manageru a Google Ads. V tomhle článku najdete jednoduchý návod, jak na to – krok za krokem a bez zbytečného stresu.
10. 6. 2025
ALT
Opuštěný košík: Proč zákazníci nedokončí nákup a jak to můžete změnit (nejen reklamou)
Opuštěný košík není konec – je to začátek. V článku zjistíte, proč zákazníci nákup nedokončí a jak jim pomoci dojít až do cíle. UX, remarketing, e-maily, data. Jasně a prakticky.
10. 6. 2025
ALT
Tvoje reklama není špatná. Jen se v ní nikdo nepoznal.
V roce 2025 člověk denně projede až 10 000 reklam. Pokud se v té tvé nikdo nepozná, skončí jako tichý šum. Chceš, aby si tě někdo všiml? Přestaň psát slogany. Začni psát momenty.
29. 5. 2025