Jak být spokojen nejen s prací, ale i v práci?

27. 7. 2022

Téměř každému se někdy stane, že ho dosavadní práce přestane naplňovat a těšit nebo že jen prostě potřebuje změnu a nový vítr do plachet. Pokud se v takové situace člověk odhodlá najít si nové zaměstnání, je to zcela v pořádku. Jinak je to však v případě, když opouštíte práci, která Vás zajímá a ve které se stoprocentně realizujete, jen kvůli neodpovídajícímu platovému ohodnocení, či nesnesitelnému pracovnímu prostředí. To už v pořádku není.


V práci se budete cítit dobře, když se tu protnou tři zásadní faktory:

  • ·       práce, která vás baví

    ·       adekvátní plat

    ·       příjemná atmosféra na pracovišti.


Mnoho mediálních výzkumů prokázalo, že právě přátelský kolektiv je nejčastějším důvodem k setrvání v zaměstnání. A protože i my v Performiu jsme si důležitosti tohoto faktoru vědomi, snažíme se pracovat na tom, aby náš pracovní kolektiv byl co nejlepší.

Z toho důvodu se neomezujeme jen na čistě pracovní vztahy, ale pořádáme pravidelné společné snídaně, obědy a také teambuildingy, což všem pro udržení kolektivu vřele doporučujeme.

A nejedná se jen o zábavu. V naší společnosti absolvujeme i pravidelná školení, která se kromě pracovních znalostí a dovedností poměrně často týkají právě mezilidských vztahů. To nám pomáhá naučit se správně komunikovat a rozvíjet dobré vztahy na pracovišti, což se pochopitelně pozitivně odráží i na výsledcích naší práce a ve vztazích s našimi klienty.

Není proto žádným překvapením, že teambuildingy jsou v Performiu nepostradatelnou součástí firemní kultury. A vzhledem k tomu, že se náš tým v poslední době rozrostl o více nových tváří, tak jsme letos podnikli již dvě velké akce, díky kterým jsme se utvrdili v názoru, že týmový výkon zaměstnanců přímo souvisí s celkovou atmosférou na pracovišti.


A jak naše teambuildingy, ze kterých jsme si přivezli kupu skvělých zážitků vypadaly? Přinášíme vám krátký pohled do zákulisí, jak to tedy všechno bylo. 


Uprostřed června jsme přivítali letní dny ve funkcionalistické vile v rekreačním areálu Vystrkov u Orlické přehrady. Náš pobyt jsme zahájili školením, které nám přineslo mnoho cenných rad a tipů, ale zároveň posilnilo i našeho týmového ducha. Volný čas jsme strávili akčně sportovní aktivitou – plaváním v Orlické přehradě. Také jsme zavzpomínali na naše dětská léta a zahráli si společenskou hru Twister, při které jsme si po „náročném“ plaveckém výkonu důkladně protáhli všechny končetiny.😊 Další den jsme absolvovali lodní plavbu pod legendárním Žďákovským mostem a večer jsme se proměnili na úspěšné a sebevědomé businessmany a snažili jsme se nastřádat co největší majetek ve hře Dostihy a sázky.

O necelý měsíc později jsme se již tradičně vydali na malebnou jižní Moravu, kde na nás nečekaly pouze vinné degustace a výlety za kulturou, ale i nekonečné dávky adrenalinu a prima zábavy. Navštívili jsme totiž barokní zámek Mikulov i další tamní turistické lákadlo – Aqualand Moravia. Vzhledem k tomu, že nám počasí přálo, tak pro nás nebyl problém strávit v největším aquaparku v republice téměř celý den. A abychom si náš teambuilding okořenili i mezinárodní zkušeností, další den jsme se vydali do nedaleké rakouské Vídně. Tam na nás čekaly nejen typické místní pokrmy - Sacher a vídeňský řízek, ale také návštěva Katedrály svatého Štěpána a zábavního parku Prátr. No a jak jsme celý teambuilding zakončili? Jak jinak, než výbornou večeří doplněnou degustací těch nejlepších Moravských vín. 😊



Jezdíte také na teambuldingy? Podělte se s námi o své zkušenosti, tipy na aktivity, nebo cokoli dalšího. Psát můžete třeba do komentářů pod příspěvky na našem Facebooku či Instagramu.

ALT
Jak přidat PPC specialistu do reklamních systémů? (Sklik, Meta a Google)
Chcete, abychom vám pomohli s PPC kampaněmi? Než se do toho pustíme, je potřeba nám dát přístup do Skliku, Meta Business Manageru a Google Ads. V tomhle článku najdete jednoduchý návod, jak na to – krok za krokem a bez zbytečného stresu.
10. 6. 2025
ALT
Opuštěný košík: Proč zákazníci nedokončí nákup a jak to můžete změnit (nejen reklamou)
Opuštěný košík není konec – je to začátek. V článku zjistíte, proč zákazníci nákup nedokončí a jak jim pomoci dojít až do cíle. UX, remarketing, e-maily, data. Jasně a prakticky.
10. 6. 2025
ALT
Tvoje reklama není špatná. Jen se v ní nikdo nepoznal.
V roce 2025 člověk denně projede až 10 000 reklam. Pokud se v té tvé nikdo nepozná, skončí jako tichý šum. Chceš, aby si tě někdo všiml? Přestaň psát slogany. Začni psát momenty.
29. 5. 2025
ALT
Sbohem a šáteček. Skype opouští virtuální prostor
Skype po více než 20 letech končí. Aplikace, která změnila způsob, jak spolu lidé komunikují na dálku, se oficiálně loučí. Co stálo za jejím vzestupem – a proč přišel nevyhnutelný pád?
17. 5. 2025
ALT
Nejčastější chyby v automatickém biddingu a jak se jim vyhnout
Automatický bidding může výrazně zlepšit výkon kampaní. Musíte ale vědět, jak na něj. Vyhněte se nejčastějším chybám, které brzdí výsledky, a získejte z automatizace maximum.
16. 5. 2025
ALT
Uvede společnost Meta na trh novou aplikaci, nebo je to jenom příliš povyku pro nic?
Krátká videa vládnou sociálním sítím a Meta nechce zůstat pozadu. Chystá samostatnou aplikaci Reels. Co za tím vším je se dozvíte v následujícím článku.
13. 3. 2025