Performance Max - Optimalizace na nové zákazníky
Máte e-shop s produkty, které si uživatel většinou nekupuje každý týden nebo každý měsíc? Zkuste využít tuto optimalizaci u Performance Max. Nám se díky tomu povedlo snížit PNO o 1,5 %.
O co se jedná? V nastavení kampaní je záložka Získání zákazníka
Zde je možnost: “Optimalizovat kampaň na akvizice nových zákazníků”.
Po rozkliknutí se vám ukáže tato nabídka:
My jsme zde dali na doporučení Googlu a ponechali jsme
zaškrtnuté políčko “Nabízet vyšší cenu za nové zákazníky než za stávající”.
Pokud máte nasbíráno dostatek dat, tak vám systém sám našeptá o kolik budete
mít vyšší hodnotu konverze.
Pokud ovšem dostatek dat nasbíraných nemáte, tak bude potřeba definovat stávající zákazníky, což znamená použít publika, která mají alespoň 1 000 uživatelů. Systém vám zde dokonce sám předešle i hodnotu konverze, kterou si případně můžete upravit.
Optimalizací můžete opět zefektivnit vaše kampaně. My jsme
to otestovali na uživateli, který nakupuje bílou elektroniku, a tedy předpokládaný
nákup je až za delší dobu.
Používejte ji ale opravdu jen na kampaních, kde máte
produkty, které jednotlivec nekupuje častěji. Popřemýšlejte i nad tím, jak
rozdělit kampaně dle produktů.
Podělte se s námi o další optimalizační tipy.
Napsat nám můžete třeba na Facebook - Performio.cz :)