Performance Max - Optimalizace na nové zákazníky

18. 4. 2023

Máte e-shop s produkty, které si uživatel většinou nekupuje každý týden nebo každý měsíc? Zkuste využít tuto optimalizaci u Performance Max. Nám se díky tomu povedlo snížit PNO o 1,5 %.

O co se jedná? V nastavení kampaní je záložka Získání zákazníka

Zde je možnost: “Optimalizovat kampaň na akvizice nových zákazníků”.

Po rozkliknutí se vám ukáže tato nabídka:


My jsme zde dali na doporučení Googlu a ponechali jsme zaškrtnuté políčko “Nabízet vyšší cenu za nové zákazníky než za stávající”. Pokud máte nasbíráno dostatek dat, tak vám systém sám našeptá o kolik budete mít vyšší hodnotu konverze.

Pokud ovšem dostatek dat nasbíraných nemáte, tak bude potřeba definovat stávající zákazníky, což znamená použít publika, která mají alespoň 1 000 uživatelů. Systém vám zde dokonce sám předešle i hodnotu konverze, kterou si případně můžete upravit.


Optimalizací můžete opět zefektivnit vaše kampaně. My jsme to otestovali na uživateli, který nakupuje bílou elektroniku, a tedy předpokládaný nákup je až za delší dobu.

Používejte ji ale opravdu jen na kampaních, kde máte produkty, které jednotlivec nekupuje častěji. Popřemýšlejte i nad tím, jak rozdělit kampaně dle produktů.


Podělte se s námi o další optimalizační tipy.

Napsat nám můžete třeba na Facebook - Performio.cz :)

ALT
Jak přidat PPC specialistu do reklamních systémů? (Sklik, Meta a Google)
Chcete, abychom vám pomohli s PPC kampaněmi? Než se do toho pustíme, je potřeba nám dát přístup do Skliku, Meta Business Manageru a Google Ads. V tomhle článku najdete jednoduchý návod, jak na to – krok za krokem a bez zbytečného stresu.
10. 6. 2025
ALT
Opuštěný košík: Proč zákazníci nedokončí nákup a jak to můžete změnit (nejen reklamou)
Opuštěný košík není konec – je to začátek. V článku zjistíte, proč zákazníci nákup nedokončí a jak jim pomoci dojít až do cíle. UX, remarketing, e-maily, data. Jasně a prakticky.
10. 6. 2025
ALT
Tvoje reklama není špatná. Jen se v ní nikdo nepoznal.
V roce 2025 člověk denně projede až 10 000 reklam. Pokud se v té tvé nikdo nepozná, skončí jako tichý šum. Chceš, aby si tě někdo všiml? Přestaň psát slogany. Začni psát momenty.
29. 5. 2025
ALT
Sbohem a šáteček. Skype opouští virtuální prostor
Skype po více než 20 letech končí. Aplikace, která změnila způsob, jak spolu lidé komunikují na dálku, se oficiálně loučí. Co stálo za jejím vzestupem – a proč přišel nevyhnutelný pád?
17. 5. 2025
ALT
Nejčastější chyby v automatickém biddingu a jak se jim vyhnout
Automatický bidding může výrazně zlepšit výkon kampaní. Musíte ale vědět, jak na něj. Vyhněte se nejčastějším chybám, které brzdí výsledky, a získejte z automatizace maximum.
16. 5. 2025
ALT
Uvede společnost Meta na trh novou aplikaci, nebo je to jenom příliš povyku pro nic?
Krátká videa vládnou sociálním sítím a Meta nechce zůstat pozadu. Chystá samostatnou aplikaci Reels. Co za tím vším je se dozvíte v následujícím článku.
13. 3. 2025