Performance Max - Optimalizace na nové zákazníky

18. 4. 2023

Máte e-shop s produkty, které si uživatel většinou nekupuje každý týden nebo každý měsíc? Zkuste využít tuto optimalizaci u Performance Max. Nám se díky tomu povedlo snížit PNO o 1,5 %.

O co se jedná? V nastavení kampaní je záložka Získání zákazníka

Zde je možnost: “Optimalizovat kampaň na akvizice nových zákazníků”.

Po rozkliknutí se vám ukáže tato nabídka:


My jsme zde dali na doporučení Googlu a ponechali jsme zaškrtnuté políčko “Nabízet vyšší cenu za nové zákazníky než za stávající”. Pokud máte nasbíráno dostatek dat, tak vám systém sám našeptá o kolik budete mít vyšší hodnotu konverze.

Pokud ovšem dostatek dat nasbíraných nemáte, tak bude potřeba definovat stávající zákazníky, což znamená použít publika, která mají alespoň 1 000 uživatelů. Systém vám zde dokonce sám předešle i hodnotu konverze, kterou si případně můžete upravit.


Optimalizací můžete opět zefektivnit vaše kampaně. My jsme to otestovali na uživateli, který nakupuje bílou elektroniku, a tedy předpokládaný nákup je až za delší dobu.

Používejte ji ale opravdu jen na kampaních, kde máte produkty, které jednotlivec nekupuje častěji. Popřemýšlejte i nad tím, jak rozdělit kampaně dle produktů.


Podělte se s námi o další optimalizační tipy.

Napsat nám můžete třeba na Facebook - Performio.cz :)

ALT
Nejseš grafik, ale potřebuješ grafiku ASAP?
Žádný stres. Doba, kdy jsi musel umět Photoshop, je pryč. Dneska ti stačí trocha vkusu, empatie a nástroj jako Canva. Šablony, AI vychytávky a pár triků zvládnou zázraky i bez profíka. Nauč se, jak na vizuál, který zaujme i bez grafického diplomu.
29. 10. 2025
ALT
Generace alfa mimo sociální sítě? Fajn nápad, který ale nic neřeší
Omezení sociálních sítí může znít jako snadné řešení, ale realitu to nezmění. Generace Alfa potřebuje hlavně digitální gramotnost a otevřenou komunikaci, ne plošné zákazy.
29. 8. 2025
ALT
Google dokončil funkce Performance Max pro rok 2025 - jaké to byly?
Google letos výrazně vylepšil Performance Max – přidal více možností cílení, ochranu brandu, práci s negativními klíčovými slovy a podrobnější reporting. Inzerenti tak získávají větší kontrolu i efektivnější využití rozpočtu.
15. 8. 2025
ALT
Chcete posunout své PPC kampaně na vyšší úroveň?
Nevíte, kde začít? Přečtěte si 5 aktuálních PPC strategií, které byste měli využít v roce 2025 a dál.
10. 7. 2025
ALT
Jak přidat PPC specialistu do reklamních systémů? (Sklik, Meta a Google)
Chcete, abychom vám pomohli s PPC kampaněmi? Než se do toho pustíme, je potřeba nám dát přístup do Skliku, Meta Business Manageru a Google Ads. V tomhle článku najdete jednoduchý návod, jak na to – krok za krokem a bez zbytečného stresu.
10. 6. 2025
ALT
Opuštěný košík: Proč zákazníci nedokončí nákup a jak to můžete změnit (nejen reklamou)
Opuštěný košík není konec – je to začátek. V článku zjistíte, proč zákazníci nákup nedokončí a jak jim pomoci dojít až do cíle. UX, remarketing, e-maily, data. Jasně a prakticky.
10. 6. 2025