Optimalizace GA4

7. 11. 2023

Snažíte se analyzovat data v GA4, ale nemůžete najít konkrétní sestavu či reklamu? Nebo dokonce nenacházíte ani zdroj? Pojďme společně zjistit, proč by to tak mohlo být.

Nastavení dat

V první řadě se pojďme podívat do Nastavení dat. Jelikož předpokládáme, že chcete mít funkční remarketing a coss-device párování uživatelů, tak zde budete mít zapnuté signály publik. Zároveň v identitě pro přehledy máte zapnutou Smíšenou identitu uživatele.

Řekněme, že je to tak správně. Při dostatku dat v GA4 se vám data tolik neztrácí, ale při menším objemu k tomu dochází a často si toho všimnete i pouhým okem.

Thresholding

Toto nastavení představovalo riziko úniku citlivých demografických dat o konkrétních uživatelích. Což GA4 řeší tím, že zapíná thresholding. Data jsou osekávána tam, kde hrozil únik dat a vám se začne propisovat menší počet dat.

Řešení

GA4 (Google) ale přišli s možností, jak to napravit.

Při zapnutí signálů publik se automaticky zapne toto zahrnutí.


Proto jsme u našich klientů vytvořili testovací streamy, kde jsme zahrnutí vypnuli.


A zároveň v identitě pro přehledy přepnuli na pozorováno.


Výsledky

Jednalo se o klienty s menším objemem dat cca 10k uživatelů za měsíc. Tedy přesně takový, kde k omezení dat docházelo. Schválně píšeme minulý čas, jelikož po této změně se data začala propisovat. Nejen, že vidíme více údajů ve zdroji a medium, ale také se liší zásadně následující metriky.

 

Původní verze streamu

TEST

Návštěvy

1 620

5 304

Purchase konverze

34

40

Míra zapojení

66,67 %

46,36 %

Průměrná doba zapojení

75 s

59 s


Více si můžete přečíst na Google support.

Tak co? Jdete testovat vaše data?

ALT
Jak nastavit svou první kampaň na TikToku
Rozhodli jste se dát šanci TikToku a spustit svou první kampaň? Stále ale váháte, jak kampaň nastavit, aby byla co možná nejefektivnější? My Vám poradíme!
12. 4. 2024
ALT
Moc písma: Jak fonty formují vaši reklamu a vaši značku?
Ve světě marketingu je každý detail důležitý, a to včetně volby správného fontu. Tento často přehlížený, ale mimořádně silný nástroj, má schopnost ovlivnit vnímání reklamy. A jak?
29. 3. 2024
ALT
Jak GA4 využívají umělou inteligenci?
GA4 integrovaly do svého nastavení pokročilé funkce založené na umělé inteligenci. Pojďte se podívat, jak je můžete využít i pro optimalizaci vašich kampaní.
28. 3. 2024
ALT
Nová generace sociálních sítí. Co je Threads?
Má vůbec šanci v Evropě, potažmo v tuzemsku, uspět další sociální síť na tak již přehlceném trhu online platforem?
27. 2. 2024
ALT
X zavádí audio a videohovory i pro Androidy
Již v srpnu Elon Musk avizoval spuštění audio a videohovorů na sociální síti X (dříve Twitter). Pojďte si o tom přečíst i u nás na blogu.
30. 1. 2024
ALT
Zdravé tělo i duch v současné online době. Realita nebo utopie?
Existuje v dnešní digitální době nějaký recept, jak ochránit psychické i fyzické zdraví nejen svých ratolestí, ale i to své?
7. 12. 2023